miércoles, 25 de mayo de 2011

Buscant els Dips!

Lo dissabte comença malament, quedo amb Kua a les 4:45 de la matinada i em desperto a les 4:28. Vaig començar a correr abans d'hora, un got de llet amb mel (mel Micola, de les muntanyes de Tivissa) per que tenia una gola que no m'entrava res mes, Kua com sempre puntualíssim. Arribem a Tivissa puntuals, però coneixent la Maria que no estava al lloc ens apropem a seua casa i la truco. Una altra que s'ha adormit (quin dia!)... i farà cap a Pratdip amb Ricard.
Arribada a Pratdip, molts cotxes i difícil d'aparcar. Recollida de dorsal i ràpid cap al cotxe que anem molt justos, tan que son les 6 i encara estem que si el frontal, lo mòbil, la vaselina...
Sortida deu minuts més tard de les 6 i trotant trotant fem un grupet molt xulo.... i sorpresa! lo Puça va detràs nostre! (primera vegada). Poc a poc es comença a estirar lo grup de la gent que va corrent, després de pujar al Cabrafiga (espectaculars vistes sortint el sol) comença la baixada al poble... i sorpresa! Puça, Heras i companyia van detràs nostre! (segona vegada i última, al arribar a l'avituallament del poble ja no els vam veure més). Després de l'avituallament comença la segona volta, pujada cap a Llaberia i tornada al poble.
La segona volta em sembla que va ser on es va perdre més gent, natros portavem al xerpa Benaiges i al mestre Benavent que amb la seva experiència ens va dir que valia més anar a poc a poc i els ulls ben oberts.
L'arribada per segona vegada al poble va ser molt millor, allí ens esperaven l'Heura, la Berta i Ricard. Després de beure i menjar uns donuts comencem la tercera volta que ens portarà a Santa Marina per un barranc al.lucinant, a Vandellos per una baixada molt xula, a Llaberia passant per Remullà i la Fou de Capçanes i tornada a Pratdip per una baixada des del coll del Guix boníssima.
Entre tot això hi va haver l'abandonament de Kua (que està fortíssim, però ell no s'ho creu), de l'Eduard (pajarón i quadriceps al clatell), lo coco de la Maria (que va fer els últims kms sola), lo mestre Benavent (en dos caps de setmana 172 kms a les bigues com ell diu), lo raider-bttero... Beinages (un tot terreny) i la crack del grup la Thais (que va dient que si fa calor, que si lo genoll, que si ara sí que estic cansada... però no té límit). Ara només falta l'Adrià!
Conclusió, vaig xalar molt durant los 62 kms i 3105 md+ i amb ganes de repetir curses-marxes de llarga distància.
I diumenge, per estirar les cames i aprofitant que la Berta havia dormit a Tivissa, l'Heura i jo agafem les bicis i ...... cap a Tivissa!. Sortim de casa direcció Miravet, allà cap al pas de barca per creuar el riu, Ginestar i .... cap amunt! Al final, 23 kilometres, bona companyia i mooooolta calor.
Salut i cames!
Xavi

5 comentarios:

joaquim dijo...

Bona crònica, si senyor. Espectacular tot el que vaig veure dissabte, i també tot el que no vaig veure però que heu explicat. A veure si la pròxima llarga l'acabo. Encara em falta molt per aconseguir-ho, però ho intentaré. Quin grupet més xulo que vam compartir, Benaiges, un crack, la Thais, fortíssima, i tu, collons, tu, com més llarga (la cursa) millor et trobes: germà de ton germà Eduard, si senyor. Apa, Salut, i fins la pròxima.

joaquim dijo...

I que dir del mega-crack Puça, i del Gran Mestre Josep Mª Benavent, amb qui cada dia que tinc la sort de fer uns quilòmetres amb ell, més aprenc i més m'agrada tot això de moure'm per les muntanyes. Gràcies a tots els que vau estar amb mi, gràcies a l'Adrià, a la Heura i a la Berta. Us dec acabar-ne una. Ja ho farem, ja.

joaquim dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Thais dijo...

where is the limit? ;)

Maria dijo...

L'any que a tornar-hi!!i segur que ho acabem tots!!!!!!!!!