martes, 13 de noviembre de 2007

MITJA MARATÓ DE SALOU

Diumenge, 11 de Novembre de 2007. 3 anys després, l'Ajuntament de Salou torna a impulsar la Mitja Marató, i de veritat que ho fan amb moltes ganes, posant tots els mitjans al seu abast perque surti un dia rodó.
A les 7:30 del matí, surto de Benissanet per anar a Salou, però no, avui no vaig a treballar, que és diumenge, avui vaig a córrer la meva primera Mitja Marató. Arribo a les 8:15 hores, trobo aparcament, i directe a buscar xip i dorsal (415). Fins l'hora de la sortida, tinc temps d'estirar, mirar, voltar i buscar cares conegudes. Em trobo amb companys meus de feina, que també els hi agrada això de córrer (Daniel Verdejo, Meri Anguera, Uwe Minkley, Andreas Weiss), i sé que hi són apuntats Josep Mª Olesa i Gonzalo Gómez, però no aconsegueixo trobar-los abans de la sortida de cursa.
Puntualment, a les 10 del matí, es dona la sortida de la cursa, davant del Poliesportiu de Salou. El recorregut de 21097 mts. dona per voltar el més destacat de la població turística més important de la Costa Daurada. Tot sobre asfalt, anem fins els voltants de Port Aventura, i voltem per tot el terme del Cap Salou, fins tornar a la població, i recórrer tot el passeig marítim. Correm a escasos metres de tota la platja de Salou, fet que dona al circuit un caràcter més lúdic i atractiu pels corredors. El ritme de Batucada en directe ha sonat en diversos trams del circuit. Ha fet un dia molt agradable, i tot i que els últims 3 kilòmetres se m'han fet bastant durs, estic molt content de com ha anat la cursa. Al tram final, em trobo amb Gonzalo, que em passa com si res, i també al final de cursa arriba Olesa.
Els participants han disposat de servei de guarda-roba, dutxes, vestidors i piscina climatitzada per relaxar-se amb un bany després de la cursa. També s'ha organitzat una pasta-party per recuperar forces. A tots els participants arribats, se'ls hi ha donat la bossa amb obsequis varis, i una samarreta tècnica de running. A l'arribada, dutxa, recuperar líquids i una mica de fruita. I aviat cap a casa, que hi ha dinar familiar.
El guanyador ha estat JUAN ANTONIO FERNANDEZ RAMOS : 1 h. 12 min.
Temps destacats :
RONALD FARGAS MENDOZA 1 h. 20 min.
GONZALO GOMEZ DIAZ 1 h. 38 min.
ANDREAS WEISS 1 h. 39 min.
JOAQUIM PUJOL SARROCA 1 h. 39 min.
DANIEL VERDEJO RABASSO 1 h. 41 min.
JOSEP Mª OLESA VALLESPI 1 h. 45 min.
UWE MINKLEY 2h.


SALUT I CAMES!!!!

By Joaquim

No hay comentarios: