domingo, 6 de mayo de 2007

Trekking per la serra de Missamaroi i coll de la Conca

14:00h d'ahir em disposo a córrer per la serra de Missamaroi i el coll de la Conca, doncs el dia convida amb el sol de justícia que cau a Tivissa. Abans, però, me les ingenio per fer cabre la càmera dins la camelback, tot ficant-hi aigua i que la càmera no es mulli durant la excursió (cosa xunga, eh?). Finalment ho logro. Un cop en marcha, pujo pel coll de la de Llena (bàsicament faig el recorregut de la cursa), baixo fins Sant Blai, pujo fins al coll de Monetze, fins baixar el pronunciat barranc dels Fogassos fins arribar a les Falgueres. Es en aquest punt on ja m'havia fotut més de mig dipòsit d'aigua de la camelback, i no per resaca, sinó perque el sol picava de valent.
Pujo fins al Coll de la Conca i Serra de la Creu ( En aquest indret lo vent bufa que no veas i casi que m'he de ficar pedres per no sortir disparat). Les vistes són espectaculars, no hi havia núvols i es podía contemplar el Delta en su máximo esplendor!!! Impressionant senyors!

Després d'uns quants kmts sense aigua, arribo a Missamaroi, concretament a la roca foradada. Emprenyat per no haver ficat més aigua dins la camelback abans de marxar, (dili falta de previssió) em disposo a fer una foto i patapam.. sorpresa la mia... dins d'uns solc de la roca on anava a fer la foto puc veure un troç de plàstic. Com si d'un miracle es tractés, em trobo una garrafa de 5 litros i varies 1/2 litro per encetar, si si per encetar! Eren garrafes de quan la cursa, allí s'havien quedat. Reomplic la camelback, como no i amago una de les botelles per si un altre dia em passa el mateix (dili previssió, jaja).
Un cop córro tot Missamaroi, ja arribo a l'espenegall (la part més rapida però més intensa del recorregut).
Finalment baixo per la Garita del barranc de la Foix, fins arriba al poble. Total: uns 21 kmts de tralla per arriba a tope a la Cursa de Paüls.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

On collons està l'Adrià?
XTT està desmembrat

Anónimo dijo...

Ei koanitu, sóc el company d'equip de l'adrià. Este cap de setmana finalment no em entrenat junts, ell va marxar dissabte i jo vaig anar a córrer. Haver si t'animes algun dissabte i pujes a córrer per serres tivissanes! salut i cames company