martes, 20 de septiembre de 2011

De Menorca a Rialp

Estiu, vacances, platja........









Tot això m'ha fet provar un altre esport....

Però res, si corre ja em costa imagineu-vos això de bucejar.

O sigui que al tornar de les vacancetes a ses illes, lo primer cap de setmana ja m'he posat les bambes i he anat a córrer.

Amb la companyia de l'Eli i el Jaume, divendres pujem cap a Espot perquè dissabte jo faig una cursa a Rialp, la Matxicots Challenger, i ells dos i l'Heura fan la Matxicots Popular lo diumenge.

Dissabte m'aixeco a les 4 de la matinada, doncs la sortida és a les 5:30, i baixo a Rialp on sortim, amb puntualitat, els participants de la cursa de 36km i 3500 d+ i de l'ultra de 82 km i 7000 d+.

Lo primer tram de la cursa consta de pujar,pujar i pujar. Rialp està situat a 725 m i al cap de 17 km arribem al cim del Montsent de Pallars a 2883 m. Una vista impressionant ens espera a dalt de tot amb l'estany Gento molt aprop. Després de tanta estona pujant per fi baixem, però dura poc i al cap de res tornem a pujar fins al Montorroio 2860 m. i des de dalt una baixada on los quadriceps s'et posaven al clatell.
Al final un bon matí amb un temps perfecte i la companyia d'un noiet de 14 anys amb qui vaig fer tota la cursa i que em va deixar al.lucinat (juga a handbol i a l'estiu corre lo que pot pel Pallars).







Dissabte, per celebrar la 18a posició a la cursa, anem a sopar al Restaurant Juquim d'Espot, un restaurant que val moooolt la pena, pel menjar i perquè mos deixa disfrutar de la golejada del Barça!



Diumenge toca Marxa popular de 13 kms i 1.000 d+, on participen l'Eli, el Jaume, l'Heura i unes 40 persones més. A les 9:40 hrs. del matí es dóna la sortida des de Rialp i recorre els pobles d'Escàs (on els esperem la Berta i jo i un avituallament amb embotits, xocolata, begudes.....), Surp i Rodes (de nou avituallament amb cocs i beguda), per tornar a Rialp de nou (contents, algo cansats i....... tips! jejeje).




Al final, entrega de premis i dinar per tots els participants.



Llàstima del temps de diumenge! El fred i la pluja fa que dinem i marxem ràpid, a veure si a la Ribera d'Ebre fa més bon temps.........


I diumenge 25..............PUJADA AL MONTSIÀ!


Això és un no parar!


Salut i cames


Xavi i Heura

1 comentario:

Xavvv dijo...

Molt be Crack! Vaig tenir la cursa a la cartera per si no podia fer la MM11 pero al final cap a Collfornic .
L'any que be ja la tinc a l'ajenda!

Salud i sort a la Cavalls , que ja ho tens al caure.