miércoles, 12 de mayo de 2010

Cursa del Vent a Reguers

Un altre cop diumenge de dormir poc i llevar-se d’hora, i si també ens vam perdre Joaquim, tàctica d’equip ens vam fotre per uns camins anant a Reguers, guiant Carles i Curret, jo crec que ho van fer expressament, per eliminar tota tensió. Va que no arribem!

Un cop a Reguers recollida de dorsals i xips, mira si estaba tranquil, que al final del calentament, em vaig adonar que no portava ni una cosa ni l’altra. Corre pal cotxe.

Sortida, de la cursa he estat parlant amb gent de la UEC i ja avisen, reserveu que es durilla. No pot ser!!

En la línea de sortida és quan noto l’absencia, de cracks, segur que estaven tots a Pauls entrenant, jejejee, fem un grupet al davant, i Curret em dona instruccions. Tira tira i guarda-mos birra.

Sortida, surt un loco tot disparat i Ramon darrera, el Puça, l’Adria, Sastre, Narcis, Xavi Royo i jo, em dono conte que el Puça s’en va cap endavant no tinc pas intenció d’aguanta-li el ritme, però si vec que hi ha Ramon, e intento unir-me en ell, que de moment es amb qui comparteixo la velocitat de creuer en la majoria de carreres.

Un cop en Ramon ens dediquem aguantar el ritme, a les pujades anem veient el Puça, tot un exit per nosaltres, les baixades a tope i mantenint forat, tal i com m’ha avisat en Royo, el circuit es realment tècnic hi ha molta pedra solta, començem la Pujada al Farrubio, en l’inici no em marca el xip i he de fer uns quants intents Ramon ja havia marcat, vam pujar tots dos a ritme sense descansar i veient al Puça. He de dir, que Ramon marcava el ritme i a ell li dedico el Trofeu de la Pujada del Farrubio.

La pujada era dureta pero la baixada va ser espectacular amb una tartera, allí si que haguessin pogut conometrar el descens. Encarem l’ultima pujada es fa llarga i dura trams amb corda semi escalada, Ramon li costa aguantar el ritme però continuem junts un cop a la baixada, ja em deixa uns metres, i encaro els ultims kilometres de cursa pensant qui sap si encara puc arribar a veura a Puça i així va ser a l’arribada el vaig veure, descalç i amb unes llagues als peus, que jo no hagues acabat la cursa.

Felicita a tots els Extremeros per la bona cursa que van fer, a l’organització, perque si jo no em perdo es que lo circuit esta molt ben marcat, jejeee, i per l’escudella i el bon ambient que van aconseguir perque s’estava de lujo.

P.D. Extremeros no us mal acostumiu que no sempre faltaran los cracks, salut i cames.

Classificació:
1 ALBERT GINE CID 2:22:04
2 EDUARD BORDERA QUINTANA 2:22:59
3 RAMON CURTO GEIRA 2:24:36
4 NARCIS QUEROL HERRERO 2:28:17
5 XAVI ROYO CURTO 2:30:41
15 ADRIA TOMAS PERELLO 2:46:47
31 DIEGO GONZALEZ REBOLO 2:46:47
42 OSCAR GRIÑO HERNANDEZ 3:07:19
57 CARLES ANGUERA MARGALEF 3:14:48
59 JAUME ROJALS PENTINAT 3:16:15
112 EDUARD ALONSO ANGUERA 4:08:31

No hay comentarios: