miércoles, 15 de octubre de 2008

3ª Cursa de Muntanya

Ei, l'Edu m'ha dit quina cronica pot fer ell, i m'ha demanat que faci la meva.
Bé doncs sent realiste vaig sortir amb ganes de passam-ho bé i passant de l'Edu i l'Adrià que de moment, tenen un parell de martxes més que la resta, i havent preparat la cursa els tres ultims diumenges, però amb la novetat, que aquest és el primer any que l'entreno fent part del circuit, sense fer cap a Llaberia o Capçanes com l'any passat.
Eren les 9 i feia estona que estavem tots per la Foig fent fotos escalfament, petant la xerrada, a anant a fer un riu en grup.

Hora de sortir aquest any volia sortir més tranquil ja que el final era bestial, surto i intento anar detràs de Carles, portem un ritme similar i se que si vaig amb ell em controlare el ritme, a dalt al camí de Sant Blai em fico davant de Carles i continuo pel Grau però alguns corredors es fiquen entre els dos i el perdò del darrere però espero que baixant pels Fogassos m'antxampi, arribant ja al control em vec l'Edu caminat i coix, em diu que s'ha torçat el tormell i li pregunto que fa, primer em diu que no ho sap li dic que l'acompanyo però em diu que plega (encara va provar fins l'altre control, embustero), arriba Carles i em diu que té flató que m'espavili, bé m'he quedat sense companys, fico música i a seguir, Faig la Sabina de Polesso l'unic que m'animava era la baixada que hi havia , enfilo la Conca a peu i per dalt vaig seguint la gent aquest any he corregut més que altres edicions per la serra , la boira es fa cada cop més espessa, i fins i tot el grup de set ens despistem i em desoriento, sort que no anava sol encara hagués fet cap a l'Ametlla, poca estona desprès de passar pel costat de la Foradada m'enxampa Benavent i encarem la baixada, el vec tant embalat cara avall que dic es un bèstia però m'en vaig darrera d'ell va ser el moment que vaig disfrutar més vam deixar a tothom que portavem pel costat, i vam encarar els Borjos Benavent es va avançar cara amunt també em sembla que baixa, vaig baixant els Borjos i el vaig veient però un cop comencem la Garita, fico primera , reductura i parant a bufar, cada 10 metres, però tiro amunt que m'espera l'Alonso que ja fa estona a perdut una caixa de mitjanes, i lo més bonic baixar per la llena sen fa pesat per que em falten cames ja ni les noto. Un cop baix objectiu complert arribar, una bona dutxa i a esperar la propera edició. Ara tinc 10 mesos sabàtics.

Salut i Cames.
Toneto

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Boooo Toneto bo!! Bona táctica la teua això de la música.. però no sabia que arribés "Radio Flaix bac" a la Sabina de Polesso!! Quin nivelazooo!! jejej!
Felicitats per la teua cursa crack!

Gràcies Toneto!

salut i aprofita estos 10 mesos sabàtics! ;)

Anónimo dijo...

Toneto!! Aiiiii si entrenessis. Estàs allí casi sense entrenar. Amb 3 dies ja en tens prou... Ets un fora de serie!
Personalment penso que tindries que fer mes curses de muntanya i no esperar 10 mesos per donar molta guerra als de dalt!!!
bueno tio cuidet!!