viernes, 7 de diciembre de 2007

VANDELLÒS, Serres del Mestral

El passat dijous 6 de desembre, es celebrà a Vandellòs, una sortida d'entrenament per les seves serres i contrades. Segon pako, tot vindria a ser un entrenament pendent de quan la travessa Rasquera-Tortosa. Així doncs, convidats pel Xavi E., l'Extrem Team no podia ser menys, i també vam ser-hi.
A les 8'35h vam marxar Josep Mª Benavent, Josep Mª Olesa i un servidor. A menys quart aproximadament ja aparcàvem lo coche tot veient les primeres cares conegudes. Un fort xiulet mos alertava de la presència de pako (i amb aquestes la possibilitat de cantar-mos una de les jotes del seu famós repertòri) aixi com altres mebres de la UEC. Ja de camí al pavelló mos trobem l'altra meitat del Extrem Team, los romans de Benissanet (los germans González, lo Joaquim i lo Santi) així com també l'Espelta i la Ruth de Vandellòs. També van ser-hi membres del Trote i companys del camp de Tarragona. Un total de 33 cabres/its disposats a disfrutar d'un dia esplèndid en tots els sentits. Un ambientassooo senyors!!!

A les 9'15 ja córriem sendera amunt. Xavi i cia, mos havien preparat un circuit on no va faltar de res: crestes, senderes, pista, cadenes, argilagues...

S'ho havien currat moltissim l'Espelta i cia, i no van deixar indiferent a ningú, va agradar molt als presents. Tot això sumat amb el fort vent que bufava donàven un clima fresquet.

Vam disfrutar d'unes bones vistes, uns bons tallants mentre creuavem la cresta (encara tremolem ara) i d'uns 20 kmts per gaudir entre l'ambient que regnava. El circuit va transcórrer, bàsicament, pels punts més alts de Vandellòs, vam crestejar fins arribar a l'alçada del poble de Masboquera, fins arribar a la masia de Castelló per tornar de nou a Vandellòs.

Al arribar disposavem de bar i de la possibilitat fer unes birres però s'ens feia tard i vam tornar cap a Tivissa.

En total vàrem fer 4'30h de trote aprox.

Personalment, crec que entre tots, hauriem de consolidar entrenaments entre corredors del "sud", l'ambient s'ho mereix! Quina xalera!!